Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Helgstädning

Av Ida Pson - 22 februari 2009 15:55

Vi helgstädar idag...eller...städat är det väl inte på gaaanska länge! Är på kontoret & röjer undan alla gamla papper & tidningar & annat Urk! Malin är , som vanligt, min hjälpreda! Bunkrat med godis & kladdkaka, så vi sitter inte i sjön direkt! Fast jag ska faktiskt smita ifrån nu för att rida Svarten-ska försöka sitta lite rakare än på bilden min syster tagit...HIHI! En liten bild på vårt senaste tillägg i djurbeståndet- Ludde (eller Sniff...han har visst 2 namn) Visst e han ganska söt?? Miranda lyckades även fånga våra monstriga barn på en fin bild!

Hej Hopp så länge- ska försöka hinna skriva snart igen!!

Kramen


 
 
Ingen bild

malin

23 februari 2009 22:00

Vilka fantastiskt söta monsterbarn vi har!!!
Det var roligt att se kontoret idag, dagen efter dammchocken... nu när astmaanfallen har lagt sig och ögonen ser klart igen så ser det så rent och fint ut... :)
Vi är duktiga på att städa, du och Sanna och jag! Duktiga på att äta kladdkaka också... :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Ovido - Quiz & Flashcards