Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Våren é verkligen på väg!!!

Av Ida Pson - 4 mars 2009 21:00

Morgonen började inte sådär supertoppen- Prissan hade lyckats knäppa loss grimskaftet & krypa under kedjan så hon gick i stallgången & retade Bucce inatt...vilket snabbt resulterade i att han hoppade loss sin vattenkopp! Tänk så MYCKET vatten d blir när d rinner fritt en halv natt! Bucce stod olycklig längst in i hörnet medan Prissan stod mätt & nöjd utanför... Ändå är d Bucce vi skäller på- märkligt egentligen! Nåväl- vi fixade dit en hel massa choklad & paj & kanelgömma, sen tog vi glatt tag i stalltjänsten1 Golvet var ganska rent i den halvan av stallet när vi var klara!!

Har hoppat Armand idag- han var spänd & valpig, men vi lyckades trassla oss igenom en liten trekombination så småningom- Duktig "bebis"! Loso & Bucce var kul idag- lite för kul, faktiskt! D e svårt att hålla dem på mattan när man bara skrattar hela tiden åt deras påhitt, men...ett gott skratt förlänger livet! (jag kommer att leva t jag é 150!)

Kram på Er alla!!! 

PS. SPANA IN VÅR NYA HEMSIDA: 123minsida.se/hastohalsa

Inte klar än, men påbörjad iaf! HIHI

 
 
Helena

Helena

5 mars 2009 07:02

Sicken start på morgonen, inte kul alltid med överraskningar. Har själv haft översvämmning i källaren på jobbet, man bara suckar när man ser eländet men vad gör man...det är bara att försöka se det positivt, det blir rent och städat efteråt.
I morgon är det äntilgen fredag, veckans höjdpunkt med vår härliga fredagsfrukost och därefter ridning. C U
Kramen!

http://www.helenaofia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards