Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Den som väntar...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott.....

Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att tillbringa all irriterande ledig tid hos oss i stallet! Hinner ju ändå bara hälften (fast vi har ju en smula längre pauser nu...)

Full fart på hästfronten iaf! Tävlade Bucce förra helgen- fick historiens sämsta bedömning, men tyckte själv att det gick ganska bra (ska införa ett straffsystem för otrevliga domare som inte ens hälsar!)

Kommande helg är det dax för Ebba att visa upp sig igen (& kanske Luckan- Malin har beslutsångest..) & helgen därpå är det ponnytävling hemma.  

Återkommer så fort det går med info om resultat & annat nyttigt vetande!

Kramen

 
 
Ingen bild

Jenny

6 juni 2009 16:55

Ja, Ebba skötte sig med glans !!!!! Hon var trött i Lätt A:1 (debut!!)56,58 % . Men i Lätt B:1 så gick hon bra, lite missar här och där , men vi fick 64 % ! Hon är "hästen hela dagen" hi hi hi !
Kram !

 
Ingen bild

Sanna

7 juni 2009 11:27

Va skoj att det gick så bra Jenny, jag vill också tävla... Vill inte vara i Kina längre. Vill hem till gubben och stallet ;)

 
tova

tova

20 juli 2009 15:50

Jag är ju inte den som är den, men jag tycker nog allt att du uppdaterar lite väl dåligt ;)

http://kize.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Av Ida Pson - 24 april 2009 22:56

Skrev just en lång utläggning om titeln Sveriges smartaste barn, men min dator valde att få tokspel...nu skriver jag bara att den titeln är bland de dummaste jag hört! Smart och allmänbildad är ju långt ifrån samma sak!! LÅt göärna barn tävla i alla ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards