Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Påsklov??

Av Ida Pson - 14 april 2009 20:52

Visst hade vi påsklov, men det blev ju inte riktigt som vi tänkt... Med en febrig dotter kunde vi inte åka nånstans, så vi gömde oss hemma i lägenheten och enda utflykten blev en tur till lekparken- en kvart var allt vi orkade med där!! Tack, vi underbara, för era fina kommentarer!!!!

PUSSPUSS

 
 
Ingen bild

pson

24 april 2009 22:50

skulle ju stå Ni...inte vi, men ändå..!
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Ovido - Quiz & Flashcards