Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Hästar é kul!!!

Av Ida Pson - 25 mars 2009 19:41

Tänk om dagarna kunde vara dubbelt så långa! Då skulle jag rida mkt, mkt mer! (& göra andra måsten...)

Bucce har grävt stora gropar i ridhuset idag när Marie longerade...ett litet frispel bara..! Sen var han lycklig & avspänd när jag red. Har suttit på Olga idag- hon tycker att det är märkligt när jag sitter på henne, men sköter sig utmärkt! Lektionerna har gått bra idag-första gruppen hoppade fint! Vår nya stjärna "Mulle" var riktigt duktig- igår försökte han hutta av Amanda m alla medel!(men han lyckades inte..) Mulle heter faktiskt Whiskey, men han är en tvättäkta Mulle! Som avslutning på kvällen så ställde jag upp m Armand i en pay ´n´jump-han skötte sig suveränt!

Nu ska jag åka hem & slänga mig i soffan en stund!

Kramkram

 
 
Ingen bild

Amanda

26 mars 2009 23:31

Det var nära att jag åkte i backen , men jag lyckades precis. En stensäker mulle är det, :)

 
Ingen bild

Sanna

27 mars 2009 15:13

Heeeej! Saknar er!!!!!!!! Sitter i stugan i Sälen. Fick lov att avsluta dagens skidpass tidigare än de andra. Har köpt nya snowboardskor och de har inte riktigt format sig efter mina fötter än...aj aj aj.... Tur man har en go sambo som masserar en flera gånger om dagen så fort vi tar en lite paus.... (jag har en pojkvän det har inte du...tralla. hmm kan nog inte sjunga den så länge till.....) ;) Hoppas Tikki sköter sig. Hon behöver dig nu Malin. Jag ska snart vara lika avslappnad som du, bara min chef fattar att ett nej är ett nej...!
Va roligt de gick bra på pay'n'jump. Jag vill också!!!

LOVE YOU!!!!!

 
Ingen bild

Malin

30 mars 2009 23:35

Mulle är en rolig häst! Du kan konsten att hitta roliga hästar... Tur att Amanda höll sig kvar! Blir nog ordning på honom också, snart!
Olga är verkligen en riktig skönhet! Söt som få!
Sanna; Du är rolig, du! Du är väl också avslappnad, för det mesta! Din häst saknar dig!
Kram!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards