Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

Förändringar i stallet!

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det...

Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag fått hem min kära Poppan istället!

Ska försöka lägga själ & hjärta på henne & Olga istället!


 
 
Ingen bild

Jenny

25 juli 2009 08:17

TRÅKIGT !!!!! med Loso, när du lagt så mycket arbete på honom. Men ,kom igen och kämpa på, det finns fler, och kanske även bättre hästar kvar i stallet, ingen som vet ! Ge dig inte, även om det känns hårt och motigt just nu. Har du anmält dig till Ask ännu ? Hoppas du gör det , hade varit kul !! Kramar!!!!!

 
Ingen bild

Helena

25 juli 2009 23:43

Ja det är verkligen tyst i stallet nu. Vi är nog många som kommer att sakna hans gnäggningar. Kramar.

 
Ingen bild

Malin

25 juli 2009 23:56

Tyst och tomt är det! Håller verkligen med! Tur att du har så många andra fina hästar att lägga din tid på. Kram :)

 
Aurora

Aurora

27 juli 2009 09:03

Det är jättekonstigt utan Loso! Men tur är att vi har många andra.. Hoppas du inte saknar sönder dig efter honom :) kram kram!

http://rawran.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Av Ida Pson - 24 april 2009 22:56

Skrev just en lång utläggning om titeln Sveriges smartaste barn, men min dator valde att få tokspel...nu skriver jag bara att den titeln är bland de dummaste jag hört! Smart och allmänbildad är ju långt ifrån samma sak!! LÅt göärna barn tävla i alla ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards