Alla inlägg under juli 2009

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det...

Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag fått hem min kära Poppan istället!

Ska försöka lägga själ & hjärta på henne & Olga istället!


Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så...

Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen...

Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera...

Ett helt gäng nys hästar har ramlat in här- mer el mindre hanterade! De är nu på inskolning! Bilder på dem kommer!

 

Sunny & Ebba njöt av det goda gräset innan de flyttade hem t sina ägare! Sunny återkommer till hösten, men Ebba ska bo hos matte & satsa på tävlingskarriären!

Hela gänget på språng!!!!

Min nyaste stjärna Algonda håller utkik...

Njutning i solen! Hästarna trivs med sin semester!

Hela flocken spanar på stallets nya innevånare Lagom!

Lagom är nog Sveriges sötaste åsna!!!

en fantastiskt kul helg har vi hunnit med-Sanna,Helena,Jenny,Malin& jag var på horsemanshipkurs för Bonnie Burgess! Här tränar vi repföring...


Ska jaga på mina fotografer & mig själv så att jag kan få in fler sommarbilder  här! Helst under juli månad....

Kram så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards