Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Tänk att d e så svårt...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för att sitta i hennes trav, men det löser vi nog när det är dax...)

förra helgen var det tävlingsdax igen- i lördags åkte vi iväg med Ebba, Tikki & Luckan- de skötte sig mkt bra med hänsyn tagen till att de aldrig varit hemifrån innan! Hemresan däremot gick inte lika bra, men det var inte hästarnas fel...

Luckan;Tikki,Ebba


På söndagen var det Losos tur- tyckte själv att han skötte sig alldeles förträffligt, men domaren hävdade att han rör sig för snabbt... men det struntar vi i, för vi hade en trevlig dag!!

Lite markarbete innan uppsittning e bra...

Vackrast av alla var han iaf!!!

& här kommer ett par bilder till på damerna

Luckan & Tikki på framridningen

Ebba på framridningen

Tikki på framridningen


Nu blir det inte fler bilder idag- jag har lovat mig själv att lägga mig i tid för en gångs skull! Imorgon e d dax för Linnea att tävla!!!

 
 
Ingen bild

Carro

9 maj 2009 15:39

Så fina ni är allihopa :) Kommer ner och hälsar på nån dag :) Ha de fint! Kram

 
Ingen bild

Sanna

10 maj 2009 21:24

En helt underbar dag hade vi. Längtar redan till nästa gång vi ska iväg... ;)
Tack för hjälpen till Ida och Malin som följde med oss. STOR KRAM TILL ER!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Av Ida Pson - 24 april 2009 22:56

Skrev just en lång utläggning om titeln Sveriges smartaste barn, men min dator valde att få tokspel...nu skriver jag bara att den titeln är bland de dummaste jag hört! Smart och allmänbildad är ju långt ifrån samma sak!! LÅt göärna barn tävla i alla ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards