Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Ida Pson - 2 oktober 2008 21:26

Idag har vi haft det rörigare än vanligt på förmiddagen, men allt flöt ändå på rätt lugnt.. Samtliga hästar har skött sig bra på lektionerna idag- jag har väl inte varit på mitt mest pedagogiska humör- känns som jag mest skriker- Det är ROLIGT att rida- allt för att få ungdomarna att våga släppa loss & gasa lite! Resultat blev iaf bra! Mitt yrke kan vara otroligt stimulerande ibland!

Känner mig lite förnyad efter min långa semester- var ledig i nästan fyra dagar! Latade mig & njöt av livet utanför... Hälsade på en underbar man i Stockholm & en fantastisk syster i Uppsala- min kära syster ska bli ännu mer bildad! Biotekniker, tror jag... ( bild på henne samt min ännu mindre syster, som är längre, men yngre)Blev iaf bortskämd i flera dagar- LYX!

Känns som om livet är ganska underbart, trots den ständigt jagande klockan & allt som inte hinner bli gjort- det som ändå blir gjort brukar bli ganska bra! På det stora hela en helt OK dag, som sagt!

PUSSPUSS

Ovido - Quiz & Flashcards