Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Jag hade fel....igen!

Av Ida Pson - 14 november 2008 15:27

Inte en enda valp har vi fått! Som tur är har vi inte sett till några aliens heller... Så nu bantar Sally, vilket innebär att jag får cykla t stallet...

Nu har höstrusket kommit över oss på riktigt! Gråmulet & regnigt & blött- man längtar nästan hem t soffan! Tur att hästarna kan liva upp stämningen så livet känns kul ändå! Var ute i skogen & busade m Bucce härom dagen-& lyckades fånga Marie på bild! HAHA!!! Så nu hamnar även hon på blogg...

Vi har ett solstrålebarn som brukar hälsa på- hennes mamma äger Ebba,Ture & Prissan, så de är här lite då & då för att kolla att vi sköter oss, och då skrattar Júlia åt oss fåniga tanter tills hon blir så trött att hon somnar! Barn är som bäst när de är små & glada...och inte ens egna, för då kan man lämna tbx dem...Hihi! Saknar dock min egen dotter när hon inte är här...

I helgen är d full rulle! Vi har tävlingar på söndag, samtidigt som det kommer ett par nygamla hästar t stallet! Herke & Heidi kommer på tillfälligt besök ett tag. Tyvärr blir vi även av m ett par stycken...Jackie & Stormen ska få prova att byta hem för att se om de kan hitta nya tävlingskompisar! Känns som d e dax för dem att komma ut på banorna igen!

ha en underbar fredagkväll- sitt inne vid brasan & drick te & njut! Själv ska jag ut i höstrusket snart!

Kramkram

 
 
Ingen bild

lilla Sara

18 november 2008 19:48

haha grattis till Marie :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Ovido - Quiz & Flashcards