Alla inlägg under november 2008

Av Ida Pson - 5 november 2008 15:44

...ibland känner jag mig som en slavdrivare...

Mina duktiga praktikanter jobbar i stallet medan jag sitter på kontoret & häckar! Inte helt sant, men vissa dagar mer än andra. Våra nya praoelever såg lite chokerade ut i början, men nu börjar det kännas som att de tycker livet här är ganska OK. Just nu är de ute i skogen m unghästarna & njuter, så jag har dövat samvetet för idag...HIHI! JAg har en stark misstanke om att vi ska få tillökning i familjen till helgen- Sally har en rund mage som rör sig fast hon ligger still...Aliens el valpar? Jag väljer att tro på valpar! Inte så många, men ett par, kanske? För övrigt rullar livet på som vanligt. Hästar & ryttare verkar börja förstå varandra lite bättre allt efter som terminen fortgår, och vi instruktörer börjar åter känna  att vi tillför något i deras liv... Nu ska jag gå ut & fortsätta försöka tillföra kunskap i folks liv! Lägger även in en bild på Malin & Sanna- mina kontorsstäderskor! Luv U!

PussPuss


Av Ida Pson - 2 november 2008 10:41

Vi hade en massa kameraproblem med väldigt många suddiga bilder som resultat... men vi lägger upp en del iaf! Måste skaffa ett bildredigeringsprogram som kan fixa till vår oförmåga..! Idag skiner solen & gör hela marken glittrig! Jag har städhjälp på kontoret- Malin & Sanna sorterar allt i olika fack- vertygsfack, medicinfack & fixfack bl.a Hihi

Blir nog bra! Barnen tycker att jag är ondsint som sitter vid datorn när de vill spela hästspel, så nu överger jag er & hoppar ut till gödselcontainern-där blir man iaf varm om fötterna!

Pusspuss


Ovido - Quiz & Flashcards