Alla inlägg den 7 december 2008

Av Ida Pson - 7 december 2008 16:02

Igår hade vi en spännande dag i stallet...

Förmiddagen rullade på i maklig takt- barn kom & gick & hästarna skötte sig relativt fint. Sen var alla ungdomarna igång & tränade julsånger- det lät riktigt trevligt! Tror nog att vi ska kunna få till en show i år oxå!! Sen kom kvällningen & hästarna skulle in. Allmän förvirring rådde- hästarna står nu i den bortre hagen där grinden går åt fel håll... Sanna & Malin var mina hjälpredor som vanligt. Hitch kom in i spiltan & slängde sig på maten...när Malin skulle sätta fast honom backade han undan, varpå Malin säger "Oj, vad han bröt mitt finger!" Med ett flin tittar jag upp- och inser att det faktiskt är sant! Så vi tillbringade resten av kvällen på akuten i Kristianstad...inte så himla kul!! Tackar ännu en gång min lyckliga stjärna för att jag har goda vänner- Sanna fick ta hand om såväl hästar som barn & hund...

Ett par bilder på Malin & Handen får illustrera dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards