Alla inlägg den 3 september 2008

Av Ida Pson - 3 september 2008 15:03

...igen! Har faktiskt varit lite ledig! Åkte långt ut i skogen & lyssnade på underbart bra musik, pratade m en massa okänt, trevligt folk och satt vid brasan och njöt- i flera dagar! Min älskade bror var där-hans band heter SvenskaTullen (men han kom dit själv av nå´n anledning...) En god vän (tidigare flyktig bekant, men ändå) var oxå där & spelade/sjöng/spexade. Skriet från vildmarken heter de. Kan höras på myspace, men heter då Ulven, tror jag...

Jag kom tillbaka till jobbet med nya krafter (trots att jag nog inte sovit så lite på så lång tid på väääldigt länge!) Rekreation, det där med festival! "Mina" barn var på allsvenska i helgen (& jag m, men bara lite) De kom fyra, strax utanför placering! Vi tackar för det goda humöret och den fantastiska hejarklacken! Nu ska jag inte fördriva mer av varken min egen tid eller Er, utan gå härifrån & försöka göra nå´n typ av nytta!

Peace out!!!

Ovido - Quiz & Flashcards