Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Ida Pson - 25 januari 2009 23:04

Har inte prioriterat att skriva här på evigheter! Händer massor m saker hela tiden- både positivt & negativt. Idag har jag blivit varse (igen) att det kan göra ont att lita på folk- ibland slår det tillbaka när man ger någon ett förtroende... Har grubblat fram & tillbaka på det där m förtroenden nu... fick ett gott råd av en vän- "utgå ifrån att ingen vill dig väl..." Tänkte för ett ögonblick att så är det kanske, men svarade sedan att den dag jag tror på det så är livet inte mycket värt! Men visst är det så att för varje sviket förtroende blir man lite mindre benägen att släppa folk inpå sig... Tur då, att jag har så många goda vänner omkring mig att det känns rätt OK iaf!

Det går iaf framåt med hästarna! tror jag...Loso känns kalasfin för tillfället. bucce är suverän-vissa da´r-andra da´r är ¨det total krokodilvarning! Vi skrev t.o.m om en låt till honom- har ni otur kanske jag plågar era öron med den om ni råkar vara i stallet vid fel tillfälle! Azzi sköter sig fint nu & goofy & Anton går stadigt framåt! förhoppningen inför veckan är att RS-hästarna busar av sig lite energi i hagen så att de kan hålla sig i skinnet på lektionerna!

Kram på er allihop ( eller iaf på de riktiga vännerna...)

Pusspuss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards