Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Otäcka hjärna!

Av Ida Pson - 16 oktober 2008 14:53

Min hjärna har glömt bort att sängen är en plats att sova på...

Jag lägger mig med intentionen att sova hela natten, men så fort jag lägger huvudet på kudden börjar hjärnan spotta ur sig en massa idéer & lösningar på världsproblem & annat mer eller mindre viktigt...Jag hakar på, börjar fundera vidare, och vips, så har halva natten försvunnit utan att man ens hunnit registrera att den börjat! Dagen därpå är förvirringen total- allt rör till sig och det mesta blir ogjort...och jag kommer inte ens ihåg de fantastiskt snillrika lösningar jag hade på problemen! Märkligt, hur hjärnan fungerar! Men, man ska kanske vara glad att den fungerar alls! Idag har Bucce & jag skrämt slag på Marie- vi körde galopprace i backen- det var kul!!! Fast Marie sa att vi inte var kloka...det är vi inte heller. Loso har börjat få vara i hagen igen- han springer & studsar som en gummiboll! Nu e d strax dax för hopplektioner- alltid spännande! Hitch ska få vara med, så får vi se hur d går... & Stormen ska få testa en ny ryttare! (Hihi)

Pusspuss

 
 
Helena

Helena

16 oktober 2008 19:58

Jag tycker jag känner igen det där. Jag vet precis vad vi behöver, en inspelningsbar minnesbok!!
Var kan man köpa sånna?
Kramar från en trött "mormor"

http://www.helenaofia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sanna

20 oktober 2008 21:05

haha har du börjat härma mig... Dina pärmar och budskap på tavlor har hållit mig vaken några nätter.... Men efter Kina ska vi ta tag i det, lovar. Om du hjälper mig med... ja du vet vad... få mig att sitta igen....! ;)

 
Ingen bild

Pson

24 oktober 2008 21:32

minnesbok låter som en mkt bra grej!
men som sagt- var köper man såna?

 
Ingen bild

pson

24 oktober 2008 21:34

Mina pärmar håller sällan mig vaken...men mina hästar & elever gör! hihi
Sitsträning utlovas naturligtvis- sitsträning e kul! MOAHAHA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Pson - 24 juli 2009 23:58

Tänk att ett stall kan kännas så tomt fast det är en massa hästar i det... Idag har Svarten & Grålle åkt iväg. Grålle är tbx om 10 dgr, men Svarten ska nu bo i Åstorp.... Känns supermärkligt att han inte är i mitt stall längre! Som tur é så har jag f...

Av Ida Pson - 21 juli 2009 15:43

Vet inte riktigt hur det kunnat bli så... Men kanske, nån gång, så bättrar jag mig igen... Vi pysslar & donar hela dagarna...Det har så klart hänt en hel del sedan sist... Har en del bilder, men har inte varit så flitig m att dokumentera... Ett helt...

Av Ida Pson - 4 juni 2009 23:34

...på nå´t gott..... Nu har jag en minut till övers igen! Funderar ofta över hur tusan jag klarade av stallet innan Malin & Malin började hjälpa till så mkt! Om ngn av en händelse skulle vara gravid & ska vara mammaledig, så är ni varmt välkomna att ...

Av Ida Pson - 8 maj 2009 22:08

..att hinna gå in här & skriva en rad då & då! Har inte riktigt koll på vart tiden tar vägen, men den räcker sällan till allt som ska göras! Idag har jag iaf ridit "Olga"- hon kommer att bli en riktig pärla! (vet inte vilken sorts lim som behövs för ...

Av Ida Pson - 28 april 2009 20:20

Zassa & Ellinor, Plopp & Marie, Hemliz & Disa, Coyle & Aleks. Samtliga bilder fr vår senaste klubbhoppning! Fler ekipage i farten! Sunny & Mathilda, Herman & Jenny, Marco & Pauline samt Mulle & Amanda. Solen skiner på de väntande ekipagen... Förä...

Ovido - Quiz & Flashcards